fbpx
Logo

Vragen over website

Zijn er zaken waar je niet goed aan uitkunt rond de website, dan moet je zeker hier eens kijken.

Je dient beide kinderen/jongeren apart in te schrijven, of voor elk kind een eigen lidnummer aan te vragen waarmee ze kunnen inloggen op de website onder hun eigen naam. Onder 1 account twee verschillende kinderen inschrijven is niet mogelijk.

Wil je zeker zijn dat je kind bij een vriend(in) ingeschreven wordt, dan kan je in het laatste veld van de inschrijving noteren bij wij hij/zij in de groep, kamer wil zijn. Onze animatoren kunnen dit dan nalezen en opvolgen.

on 01/24/2017 door Luca Van de Vin
Was dit nuttig voor jou?

Heel waarschijnlijk zullen de twee kinderen elk een eigen mailadres hebben (of alleszins een verschillend mailadres). Het systeem laat bij het inloggen onder 1 account ook (op de 'boek nu' pagina) alle andere kinderen zien die gekoppeld zijn aan hetzelfde mailadres. Dan kan je eenvoudig wisselen van kind om ook andere kinderen in te schrijven. Zo moet je niet telkens in en uitloggen, alle paswoorden onthouden, enz

Ik vermoed dat hier het mailadres de duivel is. Uiteraard mag je ook een mailtje sturen naar administratie@activak.be om de mailadressen aan te passen zodat ze wel verschijnen, of om de inschrijvingen voor beide kinderen te doen als dat voor u handiger is.

on 01/18/2016 door Luca Desmet
Was dit nuttig voor jou?

Als een kamp op de website volzet is, dan kan je je opgeven op de wachtlijst of reservelijst. Je komt dan in ons boekingssysteem te zitten, maar zolang het kamp niet bevestigd wordt, zal je ook geen factuur aankrijgen. 

Als er dan op een bepaald moment iemand van het kamp erafgaat, dan zullen we de eerste persoon op de wachtlijst contacteren met de vraag of hij/zij nog interesse heeft om op dit kamp ingeschreven te worden. Is dit niet (meer) het geval, dan halen we de reserve-inschrijving eruit, en vragen we het aan de volgende op de lijst. U zal dan ook bij niet-bevestiging geen factuur toegestuurd krijgen of andere kosten moeten betalen.

Zegt u dat het wel in orde is, dan word de inschrijving goedgekeurd en ontvangt u via mail uw bevestging samen met de factuur.

 

on 01/18/2017 door Olivia Van der Auwera
Was dit nuttig voor jou?

Ja, dat kan! U hoeft het lidgeld nog niet betaald te hebben wanneer u een inschrijving wil doen. Dit om te vermijden dat u een plaatsje op uw favoriete kamp zou mislopen. Van zodra u uw inloggegevens per mail ontvangen heeft, kan u die gebruiken om de inschrijving te voltooien.

on 04/21/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Als u 'maak me lid' aanklikt en het formulier online invult, dan krijgt u - na goedkeuring door ons - automatisch een login en paswoord toegestuurd per mail. Deze kan u onmiddellijk gebruiken om een inschrijving te doen op onze website.

on 01/15/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Als je per ongeluk een lidmaatschap aangevraagd hebt, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk een mailtje stuurt naar administratie@activak.be om dit lidmaatschap te annuleren. Heb je ondertussen al een factuur gekregen, dan zal je na dit mailtje een creditnota doorgemaild krijgen.

on 01/10/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

'Aanmelden met Facebook' kan gedaan worden door leden die op de website willen inloggen met hun Facebook-account. Belangrijk te weten is dat je hiervoor je Facebook-mailadres opgegeven hebt als mailadres binnen de database van Activak. Heb je een ander mailadres opgegeven, en wil je je Facebook-mailadres doorgeven, dan kan je dit doormailen naar administratie@activak.be en dan zullen we het Facebook-mailadres koppelen aan je lidmaatschap, zodat je die login ook kan gebruiken.

Het is NIET mogelijk om zelf een gebruikersnaam en login aan te maken.

on 01/10/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Als het lidmaatschap betaald is, krijg je van ons een lidkaart toegestuurd tesamen met onze voordelengids. Daar vind je kortingen in voor bv. Bobbejaanland, Boudewijn Seapark, Lazertag en nog veel meer. Alles tesamen zal je de 5€ die je voor het lidmaatschap betaalt, er zeker kunnen uithalen.

 

on 01/10/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Het lidmaatschap is per kind voorzien. Elk kind krijgt zijn eigen account en kan met zijn/haar lidkaart ook vele voordelen krijgen in allerhande attracties.

on 01/15/2017 door
Was dit nuttig voor jou?

Momenteel komt er bij de kampen die volzet zijn, het woordje VOLZET te staan. Staat dat er niet, dan kan u in principe nog inschrijven voor dat kamp. Als u op het boekingsformulier bezig bent en u ziet dat er een bepaalde periode niet bijstaat, dan wil dat zeggen dat deze periode volzet geworden is. Aangezien alles online gebeurt, kan het zijn dat een kamp volzet geraakt wanneer u wil boeken. U kan altijd een mailtje sturen naar administratie@activak.be om uw zoon/dochter op de wachtlijst te zetten, of om te vragen of er nog extra plaatsen/kampen bijkomen.

on 01/15/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

De algemene voorwaarden krijg u in bijlage doorgemaild na uw boeking. Bladzijden 2 tot 4 van je boekingsdocument bevatten deze algemene voorwaarden.

Via deze link kan u onze algemene voorwaarden downloaden.

on 01/06/2016 door Super User
Was dit nuttig voor jou?

Als u naar het boekingsformulier gaat en er zijn meerdere kinderen uit 1 gezin geregistreerd op hetzelfde mailadres, dan kan u rechts bovenaan in de rode balk wisselen van kind. Zo hoeft u niet altijd in- en uit te loggen.

In Internet Explorer en Google Chrome werkt dit zonder problemen en u zal zien dat de gegevens onmiddellijk veranderen naar het kind dat u gekozen heeft.

In Mozilla Firefox blijven de gegevens ongewijzigd in het frame staan.

Hoe kan u dit oplossen ?

  1. kies uw kind - klik op verander
  2. doe dan de toetsencombinatie ctrl-shift-r

U zal zien dat de juiste naam in het boekingsformulier verschijnt. U kan nu de inschrijving voltooien!

on 12/17/2015 door Super User
Was dit nuttig voor jou?

Dit kan twee redenen hebben. Heeft u bv. een zorgfiche ingevuld, dan dient die eerst gelezen en beoordeeld te worden. Wij gaan dan na of alles praktisch haalbaar is voor het kamp waarvoor u wil inschrijven. We kiezen ervoor deze beslissing snel maar grondig te nemen. Daarom keuren we de inschrijving pas goed als alles in orde is met de zorgfiche. Als u geen zorgfiche heeft ingevuld en geen bevestiging van inschrijving ontvangen heeft, kan u steeds contact opnemen met administratie@activak.be. Wij kijken na of alles in orde is met uw boeking en mailen eventueel een kopie van de bevestiging door.

on 01/13/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Wij plaatsen tijdens de zomer elke dag foto's van alle kampen op onze Facebookpagina. Jammer genoeg heeft Facebook door een gerechtelijke uitspraak in België alle pagina's (dus ook die van Activak) onzichtbaar gemaakt voor iedereen die geen Facebook-account heeft. Wij koppelen de fotoalbums van Facebook wel aan onze website, waardoor ook niet-Facebookgebruikers ze kunnen zien.

 

on 12/17/2015 door
Was dit nuttig voor jou?

Lid worden kan je doen via de knop 'maak me lid' op www.activak.be : daar vult u het formulier in en wij sturen de bevestiging van je lidmaatschap samen met je login en paswoord door via mail. Omdat je kind met ons op kamp vertrekt, is het zeer belangrijk om de correcte gegevens van je kind door te geven en niet die van jezelf. Check zeker ook of het e-mailadres correct is, dat gebruiken we namelijk om de inschrijvingsbevestiging, de factuur, de laatste info, enz. door te sturen.

on 11/30/-0001 door
Was dit nuttig voor jou?

Je mailt de correcte gegevens door naar administratie@activak.be met de vraag deze aan te passen in je gegevens. Je kan dit namelijk niet zelf doen.

on 11/30/-0001 door
Was dit nuttig voor jou?

Het kan inderdaad dat je, ondanks er nog voldoende plaats is op de website, je inschrijving wordt 'geparkeerd' op een wachtlijst. Dit is iets anders dan een reservelijst.

We vinden het zeer belangrijk dat we voor elk kind een juiste begeleiding en opvolging kunnen aanbieden. Heb je tijdens je inschrijving bepaalde tips en opmerkingen rond uw zoon/dochter meegegeven, dan gaan we die eerst individueel door iemand van het kantoor laten nalezen, die dan kan bepalen of we extra begeleiding nodig hebben, of we 1 op 1 begeleiding dienen te voorzien, enz

Is het nagekeken en in orde, dan zullen we dit activeren en de inschrijving laten doorgaan. ZIjn er, na het lezen, nog extra vragen, dan zal onze zorgcoordinator met u contact opnemen om nog een aantal zaken samen door te nemen.

Het is zeker niet dat we standaard mensen op de wachtlijst niet meenemen, integendeel, de kans is heel groot dat de inschrijving gewoon kan doorgaan na controle. Maar we staan er toch op om deze stap te doen, zodat we zeker zijn dat elk kind op de juiste manier opgevolgd kan worden.

on 01/12/2017 door Jutta Verspeel
Was dit nuttig voor jou?

Normaal gezien krijgt u na uw inschrijving twee bevestigingsmails toegestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Eén mail is voor het jaarlijkse lidgeld en de andere mail is voor de inschrijving van het kamp of de cursus. Bij beide mails vindt u een factuur, die binnen de 21 dagen betaald dient te worden. Wanneer wij de betaling ontvangen hebben, bent u zeker van uw plaatsje. Als u geen mails ontvangen heeft, is uw inschrijving ofwel niet goed doorgekomen, ofwel is uw e-mailadres niet correct opgegeven. Gelieve dan een mailtje te sturen naar administratie@activak.be

on 11/30/-0001 door
Was dit nuttig voor jou?

Uiteraard kan je samen met je vriend of vriendin inschrijven, maar zorg er dan voor dat je de inschrijving tesamen doet en dit ook zeer duidelijk vermeld bij de opmerkingen dat jullie samen in willen schrijven. Zo kunnen we regelen dat je in dezelfde groep, dezelfde kamer, enz zit.

 

on 11/30/-0001 door
Was dit nuttig voor jou?

Het is zeer moeilijk in te schatten welke kampen en welke periodes snel volzet geraken dus wij raden aan om zo snel mogelijk te beslissen. Wij starten altijd maandag na de kerstvakantie met onze inschrijvingen.

 

on 11/30/-0001 door
Was dit nuttig voor jou?

Sommige werkgevers verwachten bepaalde procedures, kortingcodes, personeelskaartnummers, enz. Dit zijn afspraken die tussen het bedrijf en Activak gemaakt zijn en waar je je aan dient te houden indien je van deze korting gebruik wenst te maken. Zeer belangrijk is dat je de korting bij 'boeking' aanduidt in het laatste veld van het inschrijvingsformulier. Kortingen kunnen niet meer toegekend worden aan reeds bestaande boekingen. We raden u aan om uw personeelsdienst te contacteren om te weten te komen welke afspraken er gemaakt zijn.

Belangrijk:
Als je een korting wil die toegepast moet worden, dan mag je zeker nog niet online betalen daar deze korting eerst moet nagekeken worden, en voorzien worden van de nodige bewijsstukken (afh van het bedrijf dat de korting toestaat). Vul het dus gewoon in in het laatste veld, en zodra alles binnen is zal de factuur aangepast worden door een medewerker, en ontvangt u een nieuwe factuur met de korting. Reeds betaalde bedragen kunnen niet teruggestort worden.

on 01/07/2016 door
Was dit nuttig voor jou?

Mijn activak

Iedereen die ingeschreven is bij Activak, en kan inloggen op www.activak.be , heeft ook toegang tot zijn eigen account 'Mijn activak'.

Ja, sinds 2016 bieden we deze mogelijkheid aan onze deelnemers. Je kan met onderstaande methoden (en kosten) de betaling via onze website uitvoeren:

Hieronder een voorbeeldje voor een betaling van een animatorencursus van € 180 :

Bancontact/Mister Cash € 180,00 € 183,55 € 0,15+ € 0,25+ 1,75%  
Visa € 180,00 € 183,66 € 0,15+ 1,95% (min. € 0,60)  
MasterCard € 180,00 € 183,66 € 0,15+ 1,95% (min. € 0,60)  
Maestro € 180,00 € 183,66 € 0,15+ 1,95% (min. € 0,60)  
IDEAL € 180,00 € 180,64 € 0,15+ € 0,49

 

De betaling kan je uitvoeren onder 'mijn activak' en dan 'mijn boekingen'. Let wel op, bij online betaling komen er altijd bankkosten bij die we rechtstreeks doorstorten aan de banken, dus het online te betalen bedrag zal hoger zijn dan de kampprijs.

Overschrijvingen zijn steeds gratis zonder meerkost uiteraard.

on 05/23/2016 door Super User
Was dit nuttig voor jou?

Onder 'mijn verlanglijst' kan je alle kampen terugvinden die je bij het zoeken op de website onder 'toevoegen op verlanglijst' aangeduid hebt. Zo heb je al je favoriete kampen op één plaats staan.

on 05/23/2016 door Super User
Was dit nuttig voor jou?
  • Onder 'mijn boekingen' kan je veel info terugvinden omtrent de gemaakte boekingen onder jouw account.
    - voor welk(e) kamp(en) ben ik ingeschreven?
    - hier vind je ook de laatste info over het kamp
    - hier kan je zien of je kamp al dan niet betaald is
    - hier kan je ook een kopie van je factuur terugvinden
    - hier kan je na het kamp je fiscaal attest terugvinden

Je krijgt ook een overzicht van eerder geboekte kampen, zodat je in je eigen archief alle nodige documenten kan terugvinden.

on 05/23/2016 door Super User
Was dit nuttig voor jou?

In 'mijn Activak' kan je een tabblad terugvinden met 'mijn gegevens'. Hier kan je je persoonlijke gegevens aanpassen of aanvullen. Is je e-mailadres veranderd of heb je een nieuw gsm-nummer? Dan kan je dit best in 'mijn gegevens' aanpassen, zodat we in onze database de correcte informatie hebben en je dus ook via de juiste weg op de hoogte kunnen houden. Deze gegevens zijn uiteraard allemaal vertrouwelijk en enkel zichtbaar voor de persoon die ingelogd is.

on 05/23/2016 door Super User
Was dit nuttig voor jou?
Back to Top