fbpx

Hoe vraag je een korting van je werkgever aan bij een inschrijving?

Hoe vraag je een korting van je werkgever aan bij een inschrijving?

Sommige werkgevers verwachten bepaalde procedures, kortingcodes, personeelskaartnummers, enz. Dit zijn afspraken die tussen het bedrijf en Activak gemaakt zijn en waar je je aan dient te houden indien je van deze korting gebruik wenst te maken. Zeer belangrijk is dat je de korting bij 'boeking' aanduidt in het laatste veld van het inschrijvingsformulier. Kortingen kunnen niet meer toegekend worden aan reeds bestaande boekingen. We raden u aan om uw personeelsdienst te contacteren om te weten te komen welke afspraken er gemaakt zijn.

Belangrijk:
Als je een korting wil die toegepast moet worden, dan mag je zeker nog niet online betalen daar deze korting eerst moet nagekeken worden, en voorzien worden van de nodige bewijsstukken (afh van het bedrijf dat de korting toestaat). Vul het dus gewoon in in het laatste veld, en zodra alles binnen is zal de factuur aangepast worden door een medewerker, en ontvangt u een nieuwe factuur met de korting. Reeds betaalde bedragen kunnen niet teruggestort worden.

on 01/07/2016 door
Was dit nuttig voor jou?